صفر تا صد کرایه صندلی



در فرهنگ ما ایرانی ها پذیرایی خوب و مناسب از مهمانان یکی از مهم ترین اصولی است که هرکسی دوست دارد آن را به بهترین حالت ممکن اجرا کند.

 

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که تصمیم بگیرید پس از رخ دادن یک اتفاق خوب همچون عقد و عروسی یا تولد جشنی بگیرید و در کنار دوستان و آشنایانتان لحظاتی به یاد ماندنی را رقم بزنید به همین دلیل اولین قدمی که بر میدارید تدارک دیدن برای یک مراسم خوب و عالی است  که خب اجاره میز و صندلی از همه مهم تر و واجب تر هستش و بعد از آن بخش غذا و دسر و شیرینی و گل آرایی و شمع آرایی و تزئینات جایگاه عروس و داماد و دیزاین سالن میباشد که همه ی این موارد بستگی به نوع سالن و نوع مراسم متغیر است و نوع دیزاین و نوع پذیرایی متفاوت میشود..

 

مزایای کرایه صندلی چیست؟

همه افراد شاید ضروری ندادند که مراسم هایشان را  در تالار های بزرگ با قیمت های سرسام آور برگزار کنند و از سویی دیگر گرفتن یک جشن خودمانی در باغ خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی تر خواهد بود.

 

قطعا هیچکس به تعداد انبوه صندلی روی هم جمع شده نیازی ندارد و پس از پایان مراسم دیگر با آن ها کاری ندارد؛ پس عاقلانه ترین تصمیم کرایه صندلی خوب و باکیفیت و مقرون به صرفه است این موضوع در کرایه ظروف هم صدق میکند چرا که اجاره ظروف از بیرون باعث میشود اول از همه  کلیه ی ظروف یک دست باشند و در انتخاب ظروف هم تنوع زیاد است و از طرفی دیگر اگر خدایی نکرده خسارتی وارد شود تنها با پرداخت خسارت مشکل حل میشود ولی اگر از سرویس های شخصی باشد اونوقت اون سرویس ناقص میشود و برای مهمانی های دیگر نمیشود از آن استفاده کرد.

 

هرکسی می تواند با کرایه صندلی هرجایی که دوست داشته باشد مهمانانش را دعوت نماید و مراسم مورد نظرش را به بهترین شکل ممکن برگزار نماید.

انواع صندلی ها و میز ها :

صندلی های تاشو جز اولین صندلی هایی بودند که در بازار ظروف کرایه رونق پیدا کردند و اول از همه صندلی های تاشو پشت کوتاه حلالی بودند با پارچه های زرشکی و سرمه ای ولی به مرور دیگه از مد افتادند و صندلی های تاشو پشت بلند مستطیلی جای اون هارو پر کردند  حال صندلی های پشت بلند و کوتاه در رنگ بندی های مختلفی در بازار ظروف کرایه موجود هستند که رنگ های آنها اعم از کرم با گل طلایی ، کرم با گل سرمه ای ، زرشکی با گل طلایی ، مشکی و زیتونی . در بیشتر مراسم ها میتوان پارچه ی روی میزهارو با رنگ صندلی ست کرد که هارمونی داشته باشند به همین ترتیب پارچه ها هم در رنگ های مختلف مانند سفید طلایی زرشکی یاسی آبی و...... موجود میباشد .صندلی های تاشو به دلیل اینکه جمع شو هستن طرفدار زیادی دارن و چون طی مراسم هروقت که نیاز نباشد میتوان جمعشون کرد راحتی خاصی را برای صاحاب خونه ایجاد میکند .
بعد از صندلی تاشو صندلی های ثابت به بازار آمد که جنسشون همون فلزی و پارچه مبلی بود ولی فقط تکیه گاهش تا نشیمن گاه به سمت پایین آمده بود  و چون فضای خالی بین تکیه گاه و نشیمن گاه نبود خیلی بهتر و پرطرفدار تر بود بین مردم چون حتی افراد مسن هم ساعت ها  میتونستند استفاده کنن از اون.
بعد از صندلی های ثابت  صندلی های شیواری به بازار آمد که میشه گفت انقلابی به پا شد در حدی که دیگه فقط 10درصد مردم از تاشو ها استفاده میکردن و همه جا و همه کس صندلی شیواری اجاره میکردن این صندلی ها ثابت هستند و جنس آنها فلزی طرح چوب هستش در  رنگ سفید این صندلی به دلیل ظاهر بسیار زیبا و عرض کمتر از بقیه صندلی ها بسیار پرطرفدار شد بین همه رفته رفته به دلیل محبوبیت زیاد رنگ طلایی و نقره ای مشکی و تلقی آن هم ساخته شد و هر دفعه از دفعه قبل طرفداراش بیشتر میشد .بعد از صندلی شیواری صندلی های پلی گلس موجود شد که به دلیل اینکه دیگه فلزی نبود طرفدار های خودشو پیدا کرد و چون رنگش ثابت بود از لحاظ مالی خیلی به صرفه بود برای صاحبان ظروف کرایه که خب البته به دلیل قیمت خرید بالا خیلی از ظروف کرایه ها از خرید آن امتنا کردن.
بعد از آن صندلی های حالت مبله آمد که جنس آن پلیمری هستش و خب قیمت این صندلی ها هم بالا بود ولی به دلیل درخواست زیاد اکثرا سعی کردن این مدل را تهیه کنند و برای اجاره موجود داشته باشند
همانطور که صندلی ها روز به روز آپدیت میشدند نیاز اصلی بعد صندلی میزهای گرد و میز های شام  و میز عسلی بود که خب از قدیم میز عسلی پایه استیل موجود بود  که به دلیل ثابت بودن پایه ها خیلی جاگیر بودن چون از سطح شیشه به سمت بیرون میزدند که این موضوع اصلا خوب نبود چون باعث میشد پای افراد گیر کند به پایه ی صندلی ها رفته رفته میز عسلی هایی به بازار آمد که پایه های میز تلسکوپی (تاشو) بود که زیر شیشه ی میز جا میگرفت که خب خیلی راحت تر شد برای همه چون جای کمتری هم میگرفت و شیشه های بیضی و مستطیل و گرد موجود شد و وقتی صندلی های شیواری به بازار آمد مدتی بعد میز عسلی های مستطیل سفید ثابت هم موجود شد که ست باشن با صندلی ها و همینطور برای صندلی ها مبله ، میز های عسلی چوبی  تولید شد که خب اینکار باعث میشد هرکسی با هر صندلی بتونه میز مخصوص و ست اون رو داشته باشه تا همه چی یکدست باشه در منزل یا سالن و همه چی باهم هارمونی داشته باشند.
حال اگر مهمانی بزرگتر بود میزهای گرد فلزی مورد استفاده قرار میگرفت که اول یک پارچه ی قلفتی سفید تا پایین میز میاد و بعد یک اطلسی روی آن قرار میگیره که در رنگبندی های مختلف موجود هست که بالاتر رنگبندی آن ذکر شده است  این میز ها در3سایز مختلف موجود هست قطر 90(چهارنفره) قطر 100(5نفره) قطر 115(6نفره ) که باز بستگی به فضای موجود و تعداد مهمان ها دارد بعد از میز های گرد میز های مستطیل فلزی است که برای شام استفاده میشود که یک پلیسه برای دور میز هست و یک اطلسی روی میز اکثرا برای میز شام استفاده میشود ولی برای ارگان های دولتی و جلسات رسمی هم استفاده میشود .سایز این میز ها هم استاندارد میباشد و فقط سایز 120در90 موجود است .
رفته رفته میز های چوبی موجود شد که پایه ی این میز ها چوبی و روی میز شیشه مستطیل یا گرد قرار میگرفت سایز گرد فقط قطر120و مستطیل 120در90موجود است این میز ها به دلیل زیبایی که دارند دیگه از پارچه استفاده نمیشه براشون و همونوطوری که هست استفادع میشود . 
  

صندلی های فلزی مناسب تر است یا چوبی ؟

 

در هنگام کرایه صندلی به جنس آن دقت کنید. اگر شما تصمیم دارید برای مجلس عروسی ،عقد، تولد و.... یا دیگر مجالس اینچنینی که تعداد مهمانان زیاد تر است. صندلی کرایه کنید بهتر است صندلی های فلزی را در اولویت قرار دهید.

 

زیرا در مراسم های شلوغ که امکان مدیریت همه مهمانان نیست. در این شرایط احتمال آسیب دیدگی و ضربه خوردن صندلی ها بالا می رود و شما مجبور می شوید در پایان مجلس هزینه ای را نیز در قبال جبران خسارات پرداخت نمایید.

 

صندلی های فلزی در مقابل آسیب دیدگی و ضربه خوردن مقاومت بالایی دارند و شما با کرایه صندلی فلزی به هیچ وجه لازم نیست نگران پرداخت خسارت باشید.

قیمت اجاره صندلی

با توجه به برند های مختلفی که صندلی تولید می کنند هزینه اجاره صندلی متغیر است. صندلی های وارداتی معمولا هزینه اجاره ی بالاتری دارند. صندلی های مبلی برای استفاده در مهمانی های تجملاتی مناسب هستند و گران تر هستند. اجاره صندلی نو و تمیز نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارد. و صندلی های پلاستیکی معمولا ارزان تر هستند  که خب البته برای مهمانی ها از پلاستیکی استفاده نمیشود چون مناسب نیست و بیشتر برای تولد کودکان استفاده میشود که خطر کمتری هنگام بازی کردن داشته باشد برای اطلاع از قیمت اجاره صندلی با خدمات مجالس تفرشی تماس  بگیرید

 

کرایه میز و صندلی

برای برگزار کردن مهمانی ها و مراسم و جشن تولد ها برای تمام مهمانان به صندلی احتیاج دارید . همچنین برای پذیرایی از مهمانان به تعداد زیادی میز بسته به تعداد مهمانان نیاز دارید تا وسایل پذیرایی مانند میوه و شیرینی و غذاها را روی آن بچینید که ظروف پذیرایی و شام هم مدل های مختلف دارد به صورت اجمالی بخوام خدمتتون بگم میشه ظروف گرد هتلی که همه پسند تر هستش و بعد آن ظروف چهارگوش (لیونا) گل دار و بعد آن ظروف پازلی (اسکار) که این ظروف پازلی هم سفید ساده دارد هم سفید با طرح گل و ظروف شام هم اعم از شف اندیش ها که مستطیل و بیضی و گرد دارد که گرد برای خورش و آش و مستطیل و بیصی برای برنج  مناسب است و یک سری ظروف پیرکس و قدح هم موجود هست که برای مهمانانی هایی با تعداد نفرات پایین تر مناسب است. البته باید توجه داشت که تعداد میز و صندلی هاو ظروف باید تا حدی از تعداد مهمانان نیز بیشتر باشد تا از کمبود احتمالی آن جلوگیری شود. برای برگزاری یک مهمانی آبرومندانه چکار باید کرد؟